Čo prináša šiesta časť seriálu o reklamách s rockovým hudobným podkladom? Billyho Idola v aute, Status Quo s nábytkom a Scorpions ako prílohu ku kuraciemu mäsu.

Už sme si asi všetci zvykli, že pozeranie akéhokoľvek televízneho programu nám prerušuje nemalý počet reklám. Vtedy väčšina divákov prepne na iný kanál. A práve tomu sa tvorcovia snažia vyhnúť tým, že do reklamy vkladajú obľúbené pesničky. Veď kto by prepol inam, ak z televízie počuť The Rolling Stones, Deep Purple či Kiss, aj keď o ponúkaný produkt nemá záujem?


1. Mony Mony od Billyho Idola v reklame na Nissan Sentra

Mony Mony síce nie je z pera Billyho Idola, no on ju preslávil viac ako Tommy James. Jeho live verzia piesne, ktorá vyšla ako singel v roku 1987, nekompromisne dobyla singlový rebríček. V Nissane sa rozhodli staviť na úspech tohto nestarnúceho hitu a len začiatkom júna predviedli ich novú reklamu. „Šír svoju radosť“ je jej posolstvom. Čiže treba doma zapojiť repráky, dať ich na maximum, pustiť Mony Mony a dopriať trošku tej radosti aj susedom. Možno to skončí veľkou párty na ulici s tanečnými kreáciami ako v reklame na diétnu Pepsi, v ktorej hrá rovnaká pesnička.

spustiť videospustiť video

Skladbu Mony Mony si môžete naživo vypočuť aj na koncerte v Bratislave. Lístky na www.xl.sk

spustiť videospustiť video

2. Whatever You Want od Status Quo v reklame na Furniture Village

Čokoľvek chceš, nájdeš vo Furniture Village. Teda ak to čokoľvek bude nábytok. Názov najznámejšej skladby kapely Status Quo je ako stvorený pre reklamný svet. Preto znie aj z reklám spoločností Argos a Coles. Okrem nich pieseň zaujala aj nemeckú techno kapelu Scooter a v roku 2008 ju zakomponovali do svojej Jump That Rock (Whatever You Want). Status Quo sa objavili aj v klipe k nej. Aj keď gitarista Francis Rossi povedal, že nikdy nebol veľmi spokojný s jeho gitarovým sólom na nahrávke, pesnička sa drží „pri živote“ od roku 1979. 

spustiť videospustiť video

3. Rock You Like A Hurricane od Scorpions v reklame na T.G.I. Friday

Obrovský hit nemeckej heavymetalovej kapely Scorpions z roku 1984 sa stal neoddeliteľnou súčasťou popkultúry Severnej Ameriky. Hrá vo filmoch, seriáloch, hrách, na štadiónoch pri športových zápasoch, dokonca ho spomínajú aj v literatúre. A reklamy nie sú výnimkou. Spoločnosť T.G.I. Friday si myslí, že ako hurikán ťa rozbijú kuracie krídelká viac ako ženy a v Microsofte sa im Scorpions spájajú s Power Pointom. Neviem, čo sa k tomu hodí viac. A čo tak spojenie Rock You Like A Hurricane a Tom Cruise v úlohe rockera Stacieho Jaxxa v muzikáli Rock Of Ages? Kto ten film videl, možno sa čuduje, o čom hovorím. Finálnym strihom neprešla scéna s Julianne Hough s vášnivým tancom pri tyči. Oplatí sa vyhľadať a pozrieť.

spustiť videospustiť video

Ďalšie časti seriálu