SYNAPSE FAILURE je deathmetalová kapela z Bošian, ktorá tento rok vypustila do sveta vďaka Support Underground svoj dlhohrajúci debut Submissively Welcome Death. Ich prvotina obsahuje osem skladieb a ak jej dáte šancu, ukrojí vám z dňa iba niečo cez polhodinku.

Album otvára intro Picture Of Innocence. K detskému plaču sa postupne pridávajú gitary a bicie. Riff s trochu orientálnou harmóniou prerýva výrazná basa. Potom sa však už album nesie viac-menej v jednom a tom istom duchu. In A Sick Brain otvoria hlboké hutné gitary nesúce sa ruka v ruke s výraznou plechovou basgitarou. Výšky zastrešuje melodická gitarová línia a text sa poslucháčovi zatína do uší prostredníctvom screamu kombinovaného s growlom. Aj z tejto skladby cítim orient podobne ako z Mr. Fritzl.

Pieseň Blood And Scream je proti tým predošlým o čosi priamočiarejšia a jej harmónia pripomína skôr detskú riekanku. Avšak tento pocit som už pri ostatných skladbách nemal. Všetky disponujú tvrdými riffmi, častými zmenami v rytme a melodickými gitarovými líniami nesúcimi sa nad growlom a screamom. Všetko toto platí pre Submissively Welcome Death, Demons In Us, Angel Of Mercy aj Your Choice. Navyše, v poslednej menovanej si ako bonus môžete užiť najkrajšie gitarové sólo z celého albumu.

Deathmetalovému kvartetu Synapse Failure sa podarilo vydať veľmi slušný debutový album. Mnohí fanúšikovia tejto muziky sa v ňom určite nájdu. No napriek tomu, že je plný kvalitnej muziky a vydarených riffov, pôsobí na mňa v určitých momentoch monotónne. Akoby všetky skladby boli skladané podľa jedného a toho istého vzorca. Poslucháč dokáže poľahky predvídať, čo sa bude v skladbe diať ďalej. A keď sa rovnaký scenár zopakuje už štvrtý či piaty raz, začína to kaziť celkový dojem z inak veľmi kvalitnej muziky, ktorou je album Submissively Welcome Death preplnený.

Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 1Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 2Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 3Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 4Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 5Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 6Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 7Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 8Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 9Sú Synapse Failure ľahko predvídateľní? (recenzia) - 10