Skupina Dilemma hľadá filmárov a chystá vlastné jesenné turné

Skupinu DILEMMA tvoria špičkoví muzikanti: Juraj Tatár, Marcel Buntaj a Martin Gašpar, (známi z mnohých hudobných projektov), Matej Morávek – talentovaný mladý český gitarista (dvorný gitarista českej legendy Vlasty Redla) a Ján Spišák – spevák, autor piesní, ktorý sa okrem občasnej spolupráce na iných projektoch hudobne venuje výhradne Dilemme. S tou okrem slovenskej a českej scény pôsobil aj v Belgicku.

Po vydaní tretieho albumu Low Profile Scream (október 2012, Hevhetia) absolvovali takmer 40 koncertov v rámci turné s Horkýže Slíže po Slovenskej a Českej republike. Turné videlo asi 100 000 divákov.

Teraz sa DILEMMA pripravuje na svoje vlastné jesenné turné v mesiacoch september a október. Po jesennej šnúre v slovenských mestách bude nasledovať na jar budúci rok česká časť turné.

Skupina Dilemma hľadá filmárov a chystá vlastné jesenné turné

Stále trvá súťaž pre mladých umelcov o najlepší videoklip: VIDEO ZA 2000

Súťaže sa môže zúčastniť každý, kto na ľubovoľnú skladbu z nového albumu Low Profile Scream vyrobí video, ktoré následne pošle kapele. Členovia kapely vyberú najlepšie videá do finále, v ktorom budú o priazeň divákov bojovať tri týždne. Zvíťazí to video, ktoré bude mať na YouTube najviac like-ov. Jeho tvorca získa cenu 2 000,- Eur a k tejto výhre rockový magazín rocker.sk venuje tričká pre celý víťazný štáb.

Súťaž nie je vekovo, odborne ani technicky obmedzená a dáva šancu zviditeľniť sa aj začínajúcim umelcom, ktorí nedisponujú špičkovou technikou alebo skúsenosťami, ale majú dostatočnú kreativitu a chuť pobiť sa o atraktívnu výhru. Touto formou chce DILEMMA dať priestor novým umelcom.

”Stále je v nás tá zvedavosť, koľko šikovných ľudí, ktorí sú schopní vytvoriť niečo naozaj originálne a jedinečné, je okolo nás skrytých. Touto súťažou im chceme otvoriť dvere a hodiť rukavicu. Bude veľmi zaujímavé sledovať, kto a ako sa s tým popasuje. Výzva je jasná, pravidlá i výhra tiež, je tu teda priestor pre kohokoľvek, kto sa chce naozaj realizovať. Možno stačí natočiť niečo ozaj zaujímavé na telefón a vhodne to spojiť s našou muzikou a malý zázrak bude na svete,” objasňuje frontman skupiny Ján Spišák

Po úspešnom, a hlavne kontroverznom, videoklipe „OH NO”, ktorý má na svedomí skúsený režisér Martin Hudák, oslovuje DILEMMA prakticky kohokoľvek, kto sa cíti na to, aby stál za jej ďalším videoklipom. Navyše, Dilemma pri svojich vystúpeniach využíva i videoprojekciu, preto finálové kúsky budú mať okrem svojho virtuálneho života na internete aj významné uplatnenie na koncertoch.

Termín uzávierky súťaže „VIDEO ZA 2000€“ je 30. september 2013.
Súťažné videá budú zverejnené 5.10.2013 a na základe hlasovania (like-ov) bude 31.10.2013 známy víťaz.

Jednoduché a transparentné pravidlá súťaže nájdete na www.dilemma.sk/sutaz a fb.com/dilemma.sk.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *