Určite väčšina z nás pozná kapely Behemoth či Vader od našich severných susedov. Nie až toľko z nás už ale asi pozná rovnako poľský štvorlístok UERBEROS, ktorý hrá viac-menej na vlas podobný štýl hudby ako spomínané kapely a ktorý nedávno vydal svoj debutový počin Tormented By Faith pod štítkom slovenského labelu Immortal Souls Production.

Vypočuť si desať skladieb, ktoré sa nachádzajú na spomínanej doske, vám nezaberie ani celých štyridsať minút a ak ste fanúšikom kultivovanejších odnoží čierneho kovu, tak im tento čas určite radi darujete aj niekoľkokrát. Všetko, čo má mať tento hudobný štýl, nájdete v každej jednej skladbe. Hlboký, ale zato zrozumiteľný growl, šialene rýchle bicie a zvonivé činely, a u gitár, samozrejme, rýchle riffy, atmosferické zvuky, melodické rozklady a kvílivé a ostinátové sóla.

Za osobitnú zmienku určite stojí Intro v podobe latinsky spievaných loretánskych litánií a následného chaotického kriku ľudí a praskania ohňa. Najzaujímavejšími skladbami z tohto albumu sa pre mňa stali Black EmissaryRespect For Death, ktoré v sebe nesú zaujímavé melodické riffy s chytľavou rytmickou štruktúrou. Inak celý album pôsobí dosť jednoliato, jednoducho povedané – v každej zo skladieb je všetko a veľmi sa teda jedna od druhej neodlišujú. Ale na druhej strane je pravda, že na každé ďalšie počúvanie v skladbách nájdem niečo ďalšie, čo som tam predtým nepostrehol a to oceňujem. Pri tomto štýle hudby sa to totiž často nestáva.

Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 1Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 2Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 3Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 4Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 5Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 6Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 7Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 8Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 9Čo nájdete v útrobách čierneho kovu z Poľska vy? (recenzia) - 10