Americká deathmetalová partia CARNAL NECROSIS stála pri tom, keď zo svojho popola opäť povstalo úspešné slovenské vydavateľstvo Immortal Souls Production. Práve pod jeho hlavičkou totiž vydali svoje nové šesťskladbové EP Origins Of Malevolence. Táto doska je dôkazom toho, že oldschool death ešte žije a navyše dokáže držať krok s dobou.

Minialbum Origins Of Malevolence prekvapil hlavne veľmi dobrým zvukom. Na druhej strane, ako to už v deathmetale, bohužiaľ, často býva, album okrem náznakov pochodu v skladbe Shadow Of The Sheep neprekvapí žiadnymi prevratnejšími rytmami ani ich zmenami. O to viac si môžete užiť zaujímavé harmonické postupy v gitarových linkách, časté zmeny tempa či rôzne kombinácie starých známych i modernejších riffov, a to hlavne v skladbách Feeble FaithShadow Of The SheepInfernal Species, ktorá disponuje navyše aj kvalitným a, treba uznať, že aj celkom melodickým gitarovým sólom.

Inak páni na tomto albume vsadili skôr na technickejšie hranie sa s harmóniou, než na virtuózne sóla, čo ale hudbe vôbec neuberá na kvalite. Najzaujímavejšou skladbou z celej dosky je určite posledný kúsok Demented Torment. Tak trochu doomový úvod prerastá do zaujímavejšej práce s bicími, technicky skvelých gitarových vyhrávok a synchronizovaných stoptimeov. Jednoducho najlepšie na záver.

Kapela Carnal Necrosis hrá skutočne kvalitný death metal a nám neostáva iné, iba byť nadšení a azda i hrdí, že takéto kapely vydávajú svoju hudbu pod hlavičkou slovenského labelu a dúfať, že ich bude iba pribúdať.

Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 1 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 2 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 3 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 4 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 5 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 6 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 7 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 8 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 9 Carnal Necrosis - americká kvalita pod slovenskou značkou? (recenzia) - 10